Rinkos analizė

Šiandien kiek giliau atlikau taip vadinamą rinkos analizę. Kaip ir kiekvienoje nišoje dirbantis verslininkai, taip ir aš visuomet daugiau ar mažiau žinom, kas konkrečioje nišoje su kuo konkuruoja dėl to paties kliento. Bet tas įmonių ratas į kurį įvairiais būdais  dairaisi, dažnai būna nelabai didelis. Tai šiandien pradėjau daugiau ieškoti ir analizuoti, kas ir kaip Lietuvoje siūlo vėdinimo įranga ir jos montavimo paslaugas. Tai labai įdomus vaizdas, kiek iš tikro daug įmonių ir individualiai dirbančiu žmonių, daugiau ar mažiau užsiimančiu šia veikla.

Įstrigo kelios Amalvos keistenybės, reikės kada rimčiau jas aptarti. Tačiau bet kokios nišos milžinai prisigalvodami, – kaip plėstis, gan neretai pradeda išdarinėti keistenybes. O šiaip linksmas užsiėmimas analizuoti kolegų tinklalapius. Kai kurie meistrai taip originaliai save pristato, kad net juokinga. Bet vėdinimo įrangos pardavimo ir montavimo niša gan draugiška, nes daugiau ar mažiau visiems tenka vienas su kitu kažkiek bendradarbiauti. Vėdinimo sistemų ir įvairių atskirų jų dalių įvairovė didelė, vieni gamina viena, kiti kita, vieni atstovauja užsienio gamintojus, kiti iš atstovų perka ir montuoja, vieni montuotojai orientuojasi į vienokių sistemų montavimą kiti į kitų ir taip gaunasi, kad dauguma kažkiek vienas su kitų bendradarbiauja.

Ir nors suprantu, kuo mano įmonė turi būti geresnė už kitas šioje nišoje, visgi įgyvendinti tai realybėje sunku. Arba visą dėmesį nuneša kasdieniniai rutininiai darbai su užsakovais ir partneriais, arba norisi pailsėti, arba pradedi tinklalapyje vienus darbūs, tada pamatai kitus, dar su Tomu užsikalbi dėl elektroninės parduotuvės ir taip nesigauna iki galo apibrėžti kaip įgyvendinti naują mintį.

Dar tiesa šiandien bendravau su buvusiu kolega, tai pašnekėjome, kaip taip gaunasi, kad viena įmonė būna labai panaši į kitą. O čia pasirodo iš anos darbuotojas įsėjo ir sukūrė analogišką.

Parašykite komentarą